مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 06:252020-10-29پزشكي

حفظ حرمت مدافعان سلامت از اولویت های مبارزه با کرونا است


رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، مدافعان سلامت را رکن اصلی جنگ با کرونا برشمرد و گفت: یکی از ارکان مهم مقابله با این ویروس مهلک، حفظ حرمت با تزریق امید به این سربازان ایثارگری است که برای غلبه بر این بیماری تا پای جان ایستاده اند.

- ایسنا/کردستان رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، مدافعان سلامت را رکن اصلی جنگ با کرونا برشمرد و گفت: یکی از ارکان مهم مقابله با این ویروس مهلک، حفظ حرمت با تزریق امید به این سربازان ایثارگری است که برای غلبه بر این بیماری تا پای جان ایستاده اند.

کادر بهداشت و درمان به عنوان پیشقراول خط مقدم درمان، همواره مورد خشونت کلامی و گاهی فیزیکی از سوی بیماران و همراهان بیمار قرار می گیرند در حالی که تبعات آن، نظام سلامت را تهدید می کند.

در این شرایط بحرانی اپیدمی کرونا، گسترش بیماری و آمار بالای مراجعه کنندگان به مراکز بهداشتی و درمانی موجب خستگی بیش از حد پرسنل، کاهش صبر، تحمل و ناملایماتی از سوی شهروندان شده است، لذا کادر سلامت، بیشتر در معرض انواع خشونت ها، تهدید بیماران و همراهان آنان قرار دارند و این وضعیت باعث شده گزارش هایی در خصوص ضرب و شتم پرسنل به گوش برسد تا جایی که چند روز اخیر خشونت فیزیکی علیه یکی از پرسنل بهداشتی کردستان حین تدفین یکی از جانباختگان مبتلا به کرونا اتفاق افتاده است که وی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ حرمت مدافعان سلامت از اولویت های مبارزه با کرونا است

حفظ حرمت مدافعان سلامت از اولویت های مبارزه با کرونا است