مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 13:402020-10-28سياسي

کتاب «بیست ودو روز نبرد» رونمایی شد


کتاب «بیست ودو روز نبرد؛ بررسی آزادسازی سنندج 1359 - 1357» توسط مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس منتشر و وارد بازار نشر شد.

- کتاب بیست ودو روز نبرد؛ بررسی آزادسازی سنندج 1359 - 1357 توسط مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس منتشر و وارد بازار نشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در چهلمین سالگرد از شروع دفاع مقدس و در چهارمین هفته متمادی، از کتاب بیست ودو روز نبرد؛ بررسی آزادسازی سنندج 1359 - 1357 رونمایی کرد.

این مراسم با توجه به وضعیت ناشی از شیوع ویروس کرونا بدون حضور رسانه ها برگزار شد.

رونمایی از این کتاب در حالی انجام شد که در هفته وحدت هستیم و این کتاب خود بیانگر وحدت و همدلی ملی است که برای آزادسازی این دیار صورت گرفته است.

به منظور آشنایی بیشتر با این کتاب با محمدجواد اکبرپور بازرگانی جانشین مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، مجید نداف نویسنده کتاب و همچنین آقایان رضا صادقی و سردار حسن رستگارپناه ناظران علمی و محتوایی این کتاب گفتگو شده است.

کتاب بیست ودو روز نبرد در زمره کتاب های نبردی است در ابتدای این گفتگو محمدجواد اکبرپور بازرگانی مدیریت گروه مطالعات و جغرافیای نظامی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس که به تازگی جانشین این مرکز نیز شده است، کتاب بیست ودو روز نبرد را در زمره کتاب های نبردی مرکز برشمرد و گفت: این کتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «بیست ودو روز نبرد» رونمایی شد

کتاب «بیست ودو روز نبرد» رونمایی شد