مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 12:352020-10-28سياسي

کرونا نباید به بیماری عادی برای مردم تبدیل شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم از ضرورت اتخاذ روش های جدید تبلیغی برای جلوگیری از تبدیل شدن کرونا به یک امر عادی سخن گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بیژن سلیمان پور امروز و در جمع تعدادی از مدیران استان قم در سالن کرامت استانداری با اشاره به ضروت تغییر در شیوه های اطلاع رسانی مربوط به خبر داد.

  جمع آوری متکدیان و معتادان متجاهر وی در مورد موضوع جمع آوری متکدّیان بیان کرد: این موضوع با هدف عفیف تر شدن چهره شهر و بویژه اطراف حرم مطهر حضرت کریمه اهل بیت (س) در دستور کار قرار گرفت و در شش ماهه نخست امسال 317 متکدی مرد و 45 متکدی زن جمع آوری و در اردوگاه غربالگری شهرداری و یا مرکز آسیب دیدگان بهزیستی پذیرش شدند.

سلیمان پور ادامه داد: این جمع آوری ها در شش ماهه دوم امسال نیز پیگیری می شود تا إن شاء الله بتوانیم زمینه سالم سازی آنان را فراهم کنیم و شهری بدون متکدی داشته باشیم.

وی درباره معتادان متجاهر گفت: در این موضوع نیز بحث جمع آوری انجام شده و معتادان متجاهر شناسایی شده به برخی مراکز تخصصی قرنطینه معرفی شده اند که این موضوع در شش ماهه دوم امسال نیز پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/2258


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا نباید به بیماری عادی برای مردم تبدیل شود

کرونا نباید به بیماری عادی برای مردم تبدیل شود