مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 12:052020-10-28سياسي

هشدار صدها اقتصاددان نسبت به ریاست جمهوری مجدد ترامپ


بیش از 700 اقتصاددان از جمله هفت برنده جایزه نوبل در نامه سرگشاده ای شدیدا نسبت به انتخاب مجدد دونالد ترامپ به ریاست جمهوری با استناد به آنچه که آنها حمله پایدار او به دموکراسی، - بیش از 700 اقتصاددان از جمله هفت برنده جایزه نوبل در نامه سرگشاده ای شدیدا نسبت به انتخاب مجدد دونالد ترامپ به ریاست جمهوری با استناد به آنچه که آنها "حمله پایدار" او به دموکراسی، نحوه پاسخ دهی ناشیانه او به همه گیری بیماری و اشاعه "اطلاعات غلط خطرناک" خواندند هشدار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سی.

ان.

ان، این اقتصاد دانها در نامه سرگشاده خود که تا زمان انتخابات سوم نوامبر به روزرسانی خواهد شد، نوشتند: دونالد ترامپ تنها طی یک دور ریاست جمهوری، آمریکا را غیرقابل شناسایی ساخته و با هیچ تبعاتی نیز از بابت این کارش مواجه نشده است.

این نامه که توسط اقتصاد دانهای برجسته ای متعلق به نهادها و سازمانهای مهم شامل برنده های نوبل پل میلگروم (2020)، اولیور هارت (2016) و آلوین رات (2012) امضا شد.

جورج آکرلوف، برنده نوبل و همسر جانت یالن، رییس سابق فدرال رزرو آمریکا هم این نامه را امضا کرده است.

این اقتصاددانها نوشتند: به همین دلایل ما شدیدا به انتخاب کننده ها توصیه می کنیم کاری را که کسی دیگر نمی تواند انجام دهد انجام دهند: دموکراسی را با رای دادن به حذف دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار صدها اقتصاددان نسبت به ریاست جمهوری مجدد ترامپ

هشدار صدها اقتصاددان نسبت به ریاست جمهوری مجدد ترامپ