مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 11:552020-10-28سياسي

آبهای سطحی شهر بندرعباس مهار و هدایت می شوند


عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: آبگرفتگی شهر بندرعباس در هنگام بارندگی، از مهمترین معضلات شهر بندرعباس است که بزودی آبهای سطحی شهر بندرعباس مهار و هدایت می شوند.

- آبتین امیری در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد اینکه با آغاز فصل بارندگی در استان، چه راهکاری جهت جلوگیری از آب گرفتگی معابر اندیشیده شده است، گفت: با هماهنگی با معاونت عمرانی شهرداری بندرعباس، کانال کشی ها را در مناطق آبگیر شهر بندرعباس شروع کرده ایم و پیش بینی می شود تا چند ماه آینده، بخش عظیمی از آبهای سطحی شهر بندرعباس مهار خواهند شد.

رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: پست بودن سطح شهر بندرعباس به نسبت سطح دریا و وجود بافت فرسوده، عامل مهمی برای عدم روانی سازی آبهای سطحی در شهر بندرعباس و تجمیع آنها در مسیرهای پرتردد است.

امیری گفت: اگر مشکل اعتباری و مالی حل شود، آماده ایم که تا سه ماه آینده همه مناطق آبخیز شهر بندرعباس را شناسایی و با کانال کشی این آبهای سطحی را مهار کنیم.

این عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: برخی از نهادها و ادارات فقط راهکار، توجیه و دستور می دهند و فکر می کنند وظیفه آنها فقط دستور دادن است، در حالی که اصل وجود طرح های نیمه تمام و ناکارآمد به مشکلات اعتباری برمی گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبهای سطحی شهر بندرعباس مهار و هدایت می شوند

آبهای سطحی شهر بندرعباس مهار و هدایت می شوند