مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 11:552020-10-28سياسي

در بیشتر برنامه های صداوسیما جوانان را به کشاورزی ترغیب می کنیم


رییس صداوسیما در نشست با اعضای کمیسیون کشاورزی، طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: صداوسیما رسانه ای توسعه محور است و با تمرکز بر تولید برنامه های کشاورزی، - رییس صداوسیما در نشست با اعضای کمیسیون کشاورزی، طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: صداوسیما رسانه ای توسعه محور است و با تمرکز بر تولید برنامه های کشاورزی، حمایت از کشاورز و تولیدات کشاورزی را پیگیری می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی صداوسیما، عبدالعلی علی عسکری شب گذشته در این نشست که با حضور اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس و معاونان صداوسیما در سالن همایش های صداوسیما برگزار شد، گفت: در شرایطی که دشمن تلاش دارد با تحریم بر کشورمان فشار وارد آورد، کشاورزی یکی از شیوه هایی است که می تواند سد راه تحریم شود.

وی با تأکید بر اینکه صداوسیما نگاه ویژه ای به کشاورزان و کشاورزی دارد، گفت: در بیشتر برنامه های رسانه ملی جوانان را به کشاورزی ترغیب می کنیم، زیرا معتقدیم باید زمینه ای را برای جوانان فراهم کنیم تا سهمی در افزایش تولیدات کشاورزی داشته باشند.

رییس صداوسیما همچنین مجلس یازدهم را مجلسی انقلابی توصیف کرد و گفت: همچون دیگر قوا، به این مجلس چشم امید داریم و امیدواریم طرحی نو براندازد و با رهنمودهای رهبر انقلاب به بهترین نحو تکلیف خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در بیشتر برنامه های صداوسیما جوانان را به کشاورزی ترغیب می کنیم

در بیشتر برنامه های صداوسیما جوانان را به کشاورزی ترغیب می کنیم