مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 11:552020-10-28سياسي

پرداخت کوپن الکترونیکی به 60 میلیون ایرانی کلید خورد


نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز در مصوبه ای دولت را ملزم به پرداخت یارانه برای تامین کالاهای اساسی به مردم کردند با این هدف که با اجرایی شدن آن، - 60 میلیون ایرانی با دریافت کالابرگ الکترونیکی نیازهای اساسی خود را برآورده سازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، بعد از یک ماه از تصویب کلیات طرح تامین کالاهای اساسی در مجلس، امروز نمایندگان با رای مثبت به جزییات آن، دولت را ملزم به پرداخت یارانه برای تامین کالاهای اساسی کردند.

مجلس شورای اسلامی در این مصوبه دولت را مکلف کرد که برای تامین بخشی از نیازهای معیشتی خانوارهای کشور به ویژه خانوارهای کم برخوردار از ابتدای شش ماهه دوم امسال به صورت ماهانه به تعداد حداقل 60 میلیون نفر اعتبار به کارت یارانه نقدی سرپرست خانوار واریز کند.

این مبلغ برای هر یک از افراد سه دهک اول از جمله افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی، رزمندگان معسر و افراد با درآمد کمتر از حداقل حقوق و دستمزد و مبلغ به میزان 120 هزار تومان و برای افراد در سایر دهک ها 60 هزار تومان به صورت ماهیانه است.

همچنین باید این اعتبار صرفا برای تامین کالای اساسی و ضروری در نظر گرفته شده و وزارت صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی نیز موظف شدند امکان تخفیف در خرید این کالاها را برای مشمولان آن فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت کوپن الکترونیکی به 60 میلیون ایرانی کلید خورد

پرداخت کوپن الکترونیکی به 60 میلیون ایرانی کلید خورد