مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 11:302020-10-28سياسي

جباری: مردم نسبت به ناکارآمدی دولت بسیار نگران اند


نماینده مردم بندر لنگه، بستک و پارسیان در مجلس گفت: مردم نسبت به ناکارآمدی دولت بسیار نگرانند لذا مجلس شورای اسلامی باید برای صیانت از منافع مردم قدرتمند شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، احمد جباری، نماینده بندرلنگه در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، 7  آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور گفت: اقدام زننده توهین به نبی مکرم اسلام در فرانسه را محکوم کرده و هتاکان بدانند که ثمره چنین اقدامات نابخردانه ای ، بدون شک منجر به گسترش اسلام راستین در پهنه گیتی خواهد شد.

نماینده مردم بندر لنگه، بستک و پارسیان در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از مردم حوزه انتخابیه خود درخصوص اعتماد و انتخاب وی به عنوان نماینده خود در مجلس افزود: امیدوارم بتوانم این اعتماد را پشتوانه، افکار و عمل خود قرار داده و در این عرصه نماینده و وکیل خوبی برای شما مردم باشم.

وی ادامه داد: باید از خود بپرسیم که نتیجه مواضع و برنامه های خانه ملت از گذشته تا کنون چگونه بوده است؟ از قدیم گفته اند یک سوزن به خود زده، یک جوال دوز به دیگری.

متاسفانه مردم نسبت به ناکارآمدی دولت بسیار نگران هستند لذا باید مجلس شورای اسلامی برای صیانت از منافع مردم قدرتمند شده درحالیکه با روش و برنامه های فعلی نمی توان به بهبودی امور دل بست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جباری: مردم نسبت به ناکارآمدی دولت بسیار نگران اند

جباری: مردم نسبت به ناکارآمدی دولت بسیار نگران اند