مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 10:552020-10-28پزشكي

نوبخت: فوق العاده ویژه کادر درمان پس از اعلام آمادگی وزارت بهداشت پرداخت می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از سازمان برنامه و بودجه، محمدباقر نوبخت درباره فوق العاده ویژه کادر درمان، افزود: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونانش در جلساتی که داشتیم اعلام کردند که ماهیانه حدود 800 میلیارد تومان برای پرداخت فوق العاده .

- رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: به محض اعلام آمادگی وزارت بهداشت، فوق العاده ویژه کادر درمان پرداخت خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از سازمان برنامه و بودجه، محمدباقر نوبخت درباره فوق العاده ویژه کادر درمان، افزود: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونانش در جلساتی که داشتیم اعلام کردند که ماهیانه حدود 800 میلیارد تومان برای پرداخت فوق العاده ویژه نیاز دارند اما بعد در پاسخ مکتوب به نامه بنده اعلام کردند که ماهیانه 1200 میلیارد تومان برای این منظور نیاز داریم! وی افزود: در روزهای ابتلایم به بیماری کرونا، از معاونان خواستم با وزیر بهداشت و معاونان وی صحبت کنند و هر عددی که مورد تقاضای این وزارتخانه است را تامین و پرداخت کنیم.

رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: هر زمانی که وزارت بهداشت امکان اجرای این موضوع را داشته باشد و احکام کارکنان خود را اصلاح کند، ما منابع مالی پرداخت فوق العاده ویژه را تامین خواهیم کرد؛ همچنین در بودجه 1400 نیز این موضوع خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوبخت: فوق العاده ویژه کادر درمان پس از اعلام آمادگی وزارت بهداشت پرداخت می شود

نوبخت: فوق العاده ویژه کادر درمان پس از اعلام آمادگی وزارت بهداشت پرداخت می شود