مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 10:402020-10-28ورزشي

آتش محرومیت آذری، دامن فدراسیون فوتبال را گرفت


حکم محرومیت موقت سعید آذری از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال موجب حمایت اهالی فوتبال از مدیرعامل فولاد شده و حالا به جای یک نفر، همه از این مجموعه به خاطر ساکت کردن منتقدانش، - گروه ورزشی جی پلاس؛ کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در حکمی سعید آذری، مدیرعامل فولاد خوزستان را بدون ذکر توضیحات، به طور موقت از هر گونه فعالیت فوتبالی محروم کرده است.

این اتفاق در حالی رخ داده که فدراسیون فوتبال هیچ توضیحی برای محرومیت یکی از موفق ترین مدیران چند سال اخیر ارائه نکرده است.

پیگیری این اتفاق از سوی کمیته اخلاق هیچ نتیجه ای در بر نداشت و در نهایت روابط عمومی این مجموعه درباره علت ماجرا اظهار بی اطلاعی کرد.

آن ها می گویند مسئولان فعلی این کمیته در اعلام احکام خود توضیحی را نمی دهند تا فرد موردنظر در جلسه شرکت کند و به صورت حضوری در جریان اتهامات خود قرار بگیرند.

با ان حال سعید آذری، مدیرعامل فولاد خوزستان علت محکومیت موقت خود را مصاحبه علیه ارکان فدراسیون فوتبال عنوان کرده است؛ اتفاقی که در لیگ های معتبر فوتبال اروپا هیچ گاه رخ نمی دهد و این اتفاق نوع جدیدی از دموکراسی در این فدراسیون است که قطعا فیفا هم از شنیدن آن تعحب خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش محرومیت آذری، دامن فدراسیون فوتبال را گرفت

آتش محرومیت آذری، دامن فدراسیون فوتبال را گرفت