مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 09:552020-10-28اجتماعي

راه اندازی مدارس اشتغال در روستاهای خراسان جنوبی


فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: با مشارکت قرارگاه سازندگی، در مدارس روستایی استان، طرح مدارس اشتغال اجرا می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: با مشارکت قرارگاه سازندگی، در مدارس روستایی استان، طرح مدارس اشتغال اجرا می شود.

علی قاسمی، امروز چهارشنبه 7 آبان در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش استان، اظهار کرد: هدف از اجرای طرح مدرسه اشتغال، توانمندسازی و ارتقاء مهارت های دانش آموزان دختر و پسر و نیز خانواده های آنان در روستاهاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی از راه انداری اولین کارگاه بینایی سنجی قرارگاه بسیج سازندگی به منظور حمایت از سلامت دانش آموزان نیازمند در زیرکوه خبر داد و بیان کرد: تا کنون بیش از 177 دانش آموز نخبه استان توسط بسیج شناسایی و در عرصه های مختلف سازماندهی شده اند و از نظر لوازم و تجهیزات کمک درسی مورد نیاز نیز حمایت خواهند شد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به تخصیص شش دستگاه ویدئو پروژکتور جهت هوشمند سازی مدارس مناطق محروم با نظر آموزش و پرورش، تصریح کرد: ترویج فرهنگ و گفتمان بسیج در میان اقشار مختلف جامعه مرهون و وامدار تلاش فرهنگیان مومن، متعهد و انقلابی استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مدارس اشتغال در روستاهای خراسان جنوبی

راه اندازی مدارس اشتغال در روستاهای خراسان جنوبی