مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 06:002020-10-28بين الملل

تمامی نشست های حضوری سازمان ملل دوباره لغو شد


پس از آلودگی پنج تن از اعضای هیات نیجر در سازمان ملل به ویروس کرونا این نهاد بین المللی تمامی نشست های رو در روی خود را در مقر خود در نیویورک در روزهای آتی لغو کرده است.

- پس از آلودگی پنج تن از اعضای هیات نیجر در سازمان ملل به ویروس کرونا این نهاد بین المللی تمامی نشست های رو در روی خود را در مقر خود در نیویورک در روزهای آتی لغو کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، سازمان ملل از مارس سال جاری میلادی به صورت گسترده اکثر نشست های خود را بابت شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار کرده بود اما در نهایت تصمیم گرفت تا برخی از نشست ها را بار دیگر به صورت حضوری برگزار کند آن هم با در نظر گرفتن شرایط احتیاطی نظیر استفاده تمامی دیپلمات ها از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و محدودیت در تعداد نفرات نشست ها.

آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل در نامه ای به وولکان بوزکر، رییس مجمع ملی سازمان ملل نوشت: با در نظر گرفتن احتیاط فراوان و توصیه های پزشکی، تمامی نشست های رو در روی سازمان ملل بایستی تا روزهای آتی کنسل شوند تا بتوان به نحو بهتری میزان ابتلا و رهگیری افراد در تماس را انجام داد.

نیجر یکی از اعضای 15 عضوی شورای امنیت سازمان ملل است که روز پنجشنبه نشستی داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی نشست های حضوری سازمان ملل دوباره لغو شد

تمامی نشست های حضوری سازمان ملل دوباره لغو شد