مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 05:052020-10-28سياسي

برخورد جدی با مقامات فرانسه نکنیم، سلمان رشدی تکثیر می شود


دستگاه دیپلماسی باید شدیدترین رفتار را درقبال توهین رییس جمهور فرانسه به پیامبر اکرم(ص)، اتخاذ کند،تا سلمان رشدی دیگری به نام «مکرون» تکثیر نشود.

- کارشناس مسائل سیاست خارجی گفت: دستگاه دیپلماسی باید شدیدترین رفتار را درقبال توهین رییس جمهور فرانسه به پیامبر اکرم(ص)، اتخاذ کند،تا سلمان رشدی دیگری به نام مکرون تکثیر نشود.

حسین کنعانی مقدم کارشناس مسائل سیاست خارجی در گفتگو با خبرنگار مهر ، در واکنش به توهین رییس جمهور فرانسه به ساحت مقدس نبی اکرم (ص)،گفت: مکرون به همه ادیان الهی توهین کرد چرا که پیامبر اکرم(ص) خاتم الانبیاء است و ما مسلمانان همه انبیاء را مورد احترام قرار می دهیم.

وی با بیان اینکه دین ستیزی یکی از سناریوهایی است که بعد از اسلام ستیزی در حال شکل گیری است، افزود: مکرون به عنوان مُهره صهونیست ها در جهان وارد عرصه مقابله با تفکر ادیان شده است؛ واتیکان نیز باید نسبت به این هتک حرمت واکنش نشان دهد چرا که ممکن است به حضرت مسیح هم توهین شود و طبق قانون فرانسه اشکالی نخواهد داشت و به نام آزادی از این توهین عبور می کنند در صورتی که توهین به ادیان، توهین به خدا است و قابل بخشش نیست.

مسلمانان کالاهای فرانسوی را تحریم کنند کارشناس مسائل سیاست خارجی تصریح کرد: معتقدم مسلمانان اجناس و کالاهای فرانسه را تحریم کنند و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی با مقامات فرانسه نکنیم، سلمان رشدی تکثیر می شود

برخورد جدی با مقامات فرانسه نکنیم، سلمان رشدی تکثیر می شود