مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 05:002020-10-28سياسي

«گیگیلی ها» مردم را به استفاده از ماسک تشویق می کنند


با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان، حمیدرضا کاظمی مدیر گروه گیگیلی ها و مجریان ستادی این طرح، تفاهم نامه همکاری گروه هنری گیگیلی ها با این جمعیت منعقد و مقرر شد گروه هنری مذکور، - حوزه معاونت جوانان را برای اجرای بهتر طرح آمران سلامت یاری کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان با اشاره به اینکه حضور هنرمندان و افراد شناخته شده می تواند برای پیام رسانی و ایجاد ارتباط در بین مردم مؤثر باشد، اظهار کرد: تنها راه مقابله با این اپیدمی تکیه بر پیشگیری و توسعه آموزش همگانی است که استفاده از ظرفیت هنرمندان می تواند اجرای طرح آمران سلامت را مؤثر و انجام اقدامات پیشگیرانه و مقابله با ویروس کرونا را برای جمعیت هلال احمر استان آسان تر کند.

علی سنجربگی افزود: اعتبار و افتخار جمعیت هلال احمر به داوطلب بودن اعضای این جمعیت(جوانان، نجاتگران، امدادگران و داوطلبان) است و اضافه شدن گروه های هنری به اعضای داوطلب این جمعیت، برای هلال احمر باعث افتخار است.

وی اضافه کرد: در همین راستا با لبیک به سخنان مقام معظم رهبری مدظله العالی، از گروه های هنری و اقشار مختلف جامعه مثل سمن ها درخواست می شود اگر پیشنهادی دارند و یا به طریقی می توانند جمعیت هلال احمر را در اجرای طرح آمران سلامت یاری کنند به معاونت جوانان اعلام آمادگی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«گیگیلی ها» مردم را به استفاده از ماسک تشویق می کنند

«گیگیلی ها» مردم را به استفاده از ماسک تشویق می کنند