مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 04:352020-10-28پزشكي

جزییات درگیری همراهان بیمار با کادر درمان بیمارستان پیروز لاهیجان


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، ابعاد درگیری فیزیکی چند تن از همراهان بیمار با کادر درمان در بیمارستان پیروز لاهیجان را تشریح کرد.

- ایسنا/گیلان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، ابعاد درگیری فیزیکی چند تن از همراهان بیمار با کادر درمان در بیمارستان پیروز لاهیجان را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، دکتر انوش دهنادی مقدم در تشریح ابعاد درگیری همراهان بیماران با کادر درمان بیمارستان پیروز لاهیجان، اظهار کرد: روز چهارم آبان، مردی بیمار و بسیار بدحال از بیمارستان سیاهکل با نظر ستاد هدایت، به بیمارستان پیروز لاهیجان جهت ادامه درمان دیالیز ارجاع شد که با توجه به وضعیت بحرانی بیمار، با دستور پزشک به اتاق عمل منتقل و تحت عملیات احیای قلبی و ریوی قرار گرفت و در ادامه دکتر بیهوشی نیز جهت ارائه خدمت بر بالین بیمار حاضر شد ولی علیرغم تلاش کادر درمان، متاسفانه این بیمار، حین ارائه خدمت احیای قلبی و ریوی فوت شد.

دکتر دهنادی مقدم ادامه داد: پس از این واقعه، همراهان بیمار، اقدام به باز کردن درب اتاق عمل و فحاشی علیه کادر درمان حاضر در اتاق عمل کردند که در این هنگام نگهبانان به مکان نزاع حاضر شدند، ولی تلاش های آنها برای آرام سازی فضا نتیجه نداد و همراهان بیمار به دو پزشک خانم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات درگیری همراهان بیمار با کادر درمان بیمارستان پیروز لاهیجان

جزییات درگیری همراهان بیمار با کادر درمان بیمارستان پیروز لاهیجان