مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 17:452020-10-27سياسي

بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه درباره اظهارات «سیدکمال حیدری»


جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره اظهارات آقای سید کمال حیدری بیانیه ای صادر و آحاد جامعه اسلامی را از فتنه چنین افرادی برحذر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در پی اظهارات آقای سیدکمال حیدری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی آحاد جامعه اسلامی را از فتنه امثال سید کمال حیدری برحذر کرده و آورده است: هرگز نباید سخنان نادرست ایشان را به پای دین و مذهب روحانیت و عالمان دینی به حساب آورند زیرا راهی را که این شخص پیش گرفته سرانجامی جز انحراف و گمراهی نیست.

متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم وَ اتْلُ عَلَیْهِمْ نَبَأَ الَّذی آتَیْناهُ آیاتِنا فَانْسَلَخَ مِنْها فَأَتْبَعَهُ الشَّیْطانُ فَکانَ مِنَ الْغاوینَ (اعراف: 175) بخوان بر آنان خبر کسی را که نشانه هایمان را به او دادیم؛ اما او خود را از آن تهی ساخت، پس شیطان او را پیروی کرد، او از گمراهانِ فرومایه بود.

مدتی است فردی به نام سیدکمال حیدری که یکی از منتسبان حوزه های علمیه است؛ هر از گاهی درباره محکمات اسلام و تشیع سخنانی ناروا مطرح می کند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از چند سال پیش وی را زیر نظر دارد و در برابر تحلیل ها و مطالب نادرست و ناتمام وی طریق تصبّر و تحلّم را در پیش گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه درباره اظهارات «سیدکمال حیدری»

بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه درباره اظهارات «سیدکمال حیدری»