مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 16:502020-10-27اقتصادي

آب؛ جدی ترین مشکل بزرگترین واحد تولیدی پروتیین در چهارمحال و بختیاری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، ایوب اشراقی ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه با معرفی مجموعه کشت و صنعت شهرکرد، گفت: از سال گذشته این مجموعه که عمده تولیداتش مرغ گوشتی است، خریداری شد و به صورت مستقیم برای 150 نفر اشتغال ایجاد شد.

مدیرعامل مجموعه کشت و صنعت شهرکرد با بیان اینکه این مجموعه 340 هکتار است، خاطر نشان کرد: به علت کمبود نهاده های دامی از 15 فارم موجود فقط 5 فارم آن مشغول به فعالیت هستند و از 540 هزار مرغ در هر دوره فقط امکان تولید 100 هزار مرغ را داریم.

وی در ادامه به برخی از مشکلات پیش روی این واحد تولید اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه در این منطقه کشتارگاه اختصاصی وجود ندارد مرغ های گوشتی به دلالان فروخته می شود و با مرغ های دیگر مرغداری ها یکی می شوند و بعد از کشتار نیز با برند کشتارگاه به بازار عرضه می شوند و ما نمی توانیم مرغ با کیفیت را به مردم معرفی کنیم؛ در واقع مرغ ارگانیک و مرغی غیرارگانیک با یک چشم دیده می شوند.

اشراقی از معدوم سازی 170 هزار قطعه مرغ در سال گذشته خبر داد و گفت: به علت کمبود دارو و واکسن تلفات زیادی در بخش مرغداری داریم به صورتی که امسال به علت بیماری نیوکاسل 10 هزار تلفات داشتیم و بقیه مرغ ها را برای جلوگیری از بیمار شدن با وزن کمتر به مرحله کشتار رساندیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب؛ جدی ترین مشکل بزرگترین واحد تولیدی پروتیین در چهارمحال و بختیاری

آب؛ جدی ترین مشکل بزرگترین واحد تولیدی پروتیین در چهارمحال و بختیاری