مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 14:552020-10-27دانش

نامگذاری ساختمان فنی مهندسی دانشگاه آزاد شهرقدس به نام شهدای مدافع سلامت


مراسم افتتاح دانشکده علوم پزشکی و نامگذاری دانشکده فنی و مهندسی به نام شهدای مدافع سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی واحدشهرقدس برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، مراسم افتتاح دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس و آیین نامگذاری ساختمان دانشکده های علوم پزشکی و فنی و مهندسی مزین به نام شهدای مدافع سلامت با حضور خانواده شهدای والا مقام سلامت و جمعی از مسؤولان شهرستانی و دانشگاهی ظهر امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس برگزار شد.

  عبدالله قاسمی پیربلوطی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحدشهرقدس، ضمن پاسداشت شهدای سلامت و گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل اظهار کرد: پس از 18 سال از تأسیس واحد شهرقدس، برای اولین بار تعدادی از رشته های علوم پزشکی به رشته های تحصیلی در این واحد افزوده شد.

  وی گفت: این رشته ها شامل بهداشت در مقطع کاردانی و مامایی در مقطع کارشناسی ناپیوسته، مددکاری اجتماعی در مقطع کارشناسی پیوسته و مهندسی صنایع غذایی وزارت بهداشت است و در آینده نیز رشته های ارشد روانشناسی بالینی و سلامت اضافه خواهد شد.

  سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس ادامه داد: از نیم سال اول تحصیلی در سال جاری تعداد 80 نفر دانشجوی رشته بهداشت پس از اعلام نتایج کنکور، اخذ و پذیرش آن ها در مهر و بهمن ماه انجام می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامگذاری ساختمان فنی مهندسی دانشگاه آزاد شهرقدس به نام شهدای مدافع سلامت

نامگذاری ساختمان فنی مهندسی دانشگاه آزاد شهرقدس به نام شهدای مدافع سلامت