مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 14:552020-10-27بين الملل

تاکید اردن بر حل سیاسی بحران سوریه در حضور هیئت عالی رتبه روس


وزیر خارجه اردن امروز، سه شنبه در حضور هیئت عالی رتبه روس خواستار افزایش تلاش های بین المللی با هدف دستیابی به راه حل سیاسی برای بحران سوریه شد که مورد قبول سوری ها باشد.

- وزیر خارجه اردن امروز، سه شنبه در حضور هیئت عالی رتبه روس خواستار افزایش تلاش های بین المللی با هدف دستیابی به راه حل سیاسی برای بحران سوریه شد که مورد قبول سوری ها باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، ایمن الصفدی، وزیر خارجه اردن در دیدار با الکساندر لاورنتیف، فرستاده ویژه رییس جمهوری روسیه در حل بحران سوریه بر اهمیت دستیابی به راه حلی که تضمین کننده وحدت سوریه، تمامیت ارضی آن باشد، امنیت، ثبات و جایگاهش را به آن بازگرداند و نیز منجر به خروج تمام نیروهای خارجی از خاک این کشور، نابودی تروریسم و ایجاد بستری برای بازگشت داوطلبانه آوارگان به کشورشان شود، تاکید کرد.

اهمیت همکاری و هماهنگی با روسیه و فعال سازی تلاش ها برای پایان دادن به بحران سوریه، لزوم تثبیت ثبات در سوریه، ارائه کمک های انسانی لازم به منظور کاهش رنج سوری ها در مناطقی که نیاز به کمک احساس می شود به خصوص در جنوب سوریه از دیگر نکات مورد تاکید وزیر خارجه اردن بود.

رییس دستگاه دیپلماسی اردن در برابر هیئت مشترک شامل مقامات ارشد روس از وزارت دفاع و خارجه این کشور که در خصوص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید اردن بر حل سیاسی بحران سوریه در حضور هیئت عالی رتبه روس

تاکید اردن بر حل سیاسی بحران سوریه در حضور هیئت عالی رتبه روس