مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 13:102020-10-27سياسي

تاکید بر گسترش روابط فرهنگی ایران و برزیل


سفیر برزیل در ایران نقش موزه ها در تقویت دوستی بین کشورها را بسیار موثر دانست و بر لزوم گسترش روابط فرهنگی بین دو کشور تاکید کرد.

- سفیر برزیل در ایران نقش موزه ها در تقویت دوستی بین کشورها را بسیار موثر دانست و بر لزوم گسترش روابط فرهنگی بین دو کشور تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی موزه ملی ایران، رودریگو دی آزردو سانتوس - سفیر برزیل در تهران - و جبرییل نوکنده - رییس کل موزه ملی ایران - در دیدارِ دوجانبه در موزه ملی ایران بر لزوم حفظ و گسترش همکاری در زمینه های فرهنگی و تعامل و نقش آفرینی موزه ها با هدف ارتقای این مهم تاکید کردند.

در ابتدای این دیدار رودریگو دی آزردو سانتوس - سفیر برزیل در ایران - با اشاره به روابط تاریخی و دوستانه ایران و برزیل گفت: مناسبات دو کشور از سابقه مثبت و طولانی برخوردار است و به واسطه گسترش روابط فرهنگی می توان در تعمیق آن کوشید.

به همین دلیل تقویت روابط فرهنگی موزه ها آن قدر موثر است که باید برای ارتقای آن تلاش کرد.

او با اشاره به موفقیت نمایشگاه ایران؛ مهد تمدن در هلند و اسپانیا و همچنین سابقه برگزاری نمایشگاه موزه ملی ایران در برزیل، نقش موزه ها را در تقویت دوستی کشورها بسیار موثر دانست و افزود: برگزاری نمایشگاه آثار تاریخی- فرهنگی بستر مناسبی برای ارتقای سطح روابط دو کشور است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر گسترش روابط فرهنگی ایران و برزیل

تاکید بر گسترش روابط فرهنگی ایران و برزیل