مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 11:152020-10-27پزشكي

سلول های تی بهبود یافتگان کووید-19 می توانند از افراد آسیب پذیر محافظت کنند


پژوهشگران آمریکایی در بررسی جدید خود دریافتند که سلول های تی بیماران بهبود یافته کووید-19 می تواند به محافظت از افرادی که بدن ضعیف و آسیب پذیری دارند، - پژوهشگران آمریکایی در بررسی جدید خود دریافتند که سلول های تی بیماران بهبود یافته کووید-19 می تواند به محافظت از افرادی که بدن ضعیف و آسیب پذیری دارند، کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از ساینس دیلی، بررسی جدید پژوهشگران آمریکایی نشان می دهد سلول های تی بیمارانی که از کووید-19 نجات یافته اند، می تواند پروتیین هایی را که برای عملکرد کروناویروس ضروری هستند، در بدن افراد آسیب پذیر به صورت موثر هدف قرار دهد.

مایکل کلر (Michael Keller)، سرپرست این پژوهش گفت: ما در بررسی های خود دریافتیم که سلول های تی بیماران بهبود یافته کووید-19 می توانند پروتیین های کروناویروس را هدف قرار دهند و ایمنی در برابر ویروس را برای افراد آسیب پذیر فراهم کند زیرا این سلول ها برای مقابله با بیماری آمادگی دارند.

نتایج این پژوهش نشان می دهد که ایمنی درمانی با کمک سلول های تی برای هدف قرار دادن ویروس می تواند روش مناسبی برای محافظت از افرادی باشد که سیستم ایمنی بدن آنها به خاطر درمان سرطان یا پیوند ضعیف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلول های تی بهبود یافتگان کووید-19 می توانند از افراد آسیب پذیر محافظت کنند

سلول های تی بهبود یافتگان کووید-19 می توانند از افراد آسیب پذیر محافظت کنند