مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 04:352020-10-27اقتصادي

آیا تجربه ناموفق پنجره واحد در مرکز فوریت های مشکلات واحدهای تولیدی تکرار می شود؟


مرکز فوریت های بررسی سرمایه گذاری در حالی فعالیتش را در مازندران به عنوان نخستین استان کشور آغاز کرده که بسیاری از فعالان اقتصادی اجرای ناموفق پنجره واحد سرمایه گذاری را تجربه کردند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، بابک دین پرست قائم مقام رییس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور، مازندران را نخستین مقصد سفر خویش برای راه اندازی این ستاد انتخاب کرده است.

مرکز فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در مازندران با حضور دین پرست به بهره برداری رسیده است.

وی زمان فعالیت این ستاد را 24 ساعته اعلام کرده و حتی اعلام کرده که در خارج از ساعت اداری هم چراغ این ستاد باید روشن باشد و پاسخگوی فعالان و تولیدکنندگان باشند.

در ارتباط با وضعیت فعالیت این ستاد گفت وگوی کردیم با حسینعلی قوانلو رییس سازمان صمت مازندران که وی اظهار کرد: مرکز راه اندازی شده است و فعالیت شیفت شب ما به صورت پاسخگوی تلفنی آغاز شده است.

وی با اعلام اینکه از زمان راه اندازی این مرکز پس از ساعت اداری به تعداد انگشتان دست تماس تلفنی انجام شده، افزود: مراجعات روزانه به این مرکز در حال انجام است.

رییس سازمان صمت مازندران خاطر نشان کرد: انتظار همکاری جدی تری از دستگاه ها داریم، این مرکز نخستین بار در مازندران راه اندازی شده و باید تلاش کنیم که پاسخگوی مدیران م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا تجربه ناموفق پنجره واحد در مرکز فوریت های مشکلات واحدهای تولیدی تکرار می شود؟

آیا تجربه ناموفق پنجره واحد در مرکز فوریت های مشکلات واحدهای تولیدی تکرار می شود؟