مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 16:202020-10-26دانش

جزییات و زمان ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد اعلام شد


پذیرفته شدگان نهایی آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از روز شنبه 10 آبان ماه می توانند نسبت به ثبت نام در دانشگاه محل قبولی اقدام کنند.

- پذیرفته شدگان نهایی آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از روز شنبه 10 آبان ماه می توانند نسبت به ثبت نام در دانشگاه محل قبولی اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد سال 99 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و دانشگاه آزاد امشب بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت و سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد؛ متقاضیانی که در ردیف پذیرفته شدگان یکی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و هم در ردیف پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد اسلامی قرار می گیرند توجه منحصرا می توانند در یکی از کدرشته محل های قبولی ثبت نام کنند.

به عبارتی مجاز به ثبت نام در هر دو محل قبولی نیستند در غیر این صورت مطابق ضوابط با آنها رفتار خواهد شد.

اسامی قبول شدگان نهایی 11 کدرشته امتحانی و برخی از کدرشته محل های مربوط به دانشگاههای (دارای شرایط خاص) به طریق مقتضی، با هماهنگی ارگان های مربوط متعاقبا استخراج و اعلام خواهد شد.

پذیرفته شدگان می توانند ضمن توجه به ضوابط و شرایط اعلام شده از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور برای کسب اطلاعات درخصوص تاریخ، نحوه و مدارک لازم از تاریخ 10 آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات و زمان ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد اعلام شد

جزییات و زمان ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد اعلام شد