مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 14:052020-10-26پزشكي

183 بیمار کرونایی قطعی در بیمارستان شاهرود بستری هستند


رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه 183بیماری کرونایی قطعی در بیمارستان شاهرود بستری هستند، گفت: 134 مورد جدید در شهرهای زیر مجموعه دانشگاه به ثبت رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر شهرهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به ثبت رسیده است، بیان کرد: تا شامگاه یکشنبه 183 بیمار کرونایی قطعی در بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود بستری هستند.

وی با بیان اینکه حال 22 نفر از بیماران بستری شده در بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود وخیم است در حالی که هم اکنون در آی سی یو تحت مراقبت ویژه هستند، بیان کرد: از ابتدای شیوع بیماری جان باختند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه بیماری کرونا متأسفانه همچنان در اوج شیوع قرار دارد، بیان کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی، جلوگیری از تجمعات، عدم خروج غیر ضروری از منزل و مراقبت از سالمندان و بیمارانی که پیشینه بیماری مزمن دارند می بایست رعایت شود.

چمن خواستار برگزار نشدن هرگونه تجمع، گردهمایی، محفل، دورهمی و عروسی و… شد و گفت: بیماری کووید 19 متأسفانه در شاهرود سیر صعودی دارد و این امر با عدم رعایت بهداشت عمومی متأسفانه تشدید هم می شود.

وی افزود: تا آغاز روز دوشنبه مجموع مبتلایان قطعی در جمعیت تحت پوشش این دانشگاه به دوهزار و 484 نفر رسیده است که این امر نشان از جدی بودن موضوع کرونا در شهرستان های شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

183 بیمار کرونایی قطعی در بیمارستان شاهرود بستری هستند

183 بیمار کرونایی قطعی در بیمارستان شاهرود بستری هستند