مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 13:352020-10-26اقتصادي

سامانه رصد هوشمند نهادها و اصناف در اصفهان اجرایی می شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: کمیته راهبری سامانه رصد نهادها و اصناف در طرح فاصله گذاری هوشمند تشکیل شد و به زودی در دسترس شهروندان این استان قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری اصفهان، سید حسن قاضی عسگر امروز در جلسه سامانه رصد اجرای فاصله گذاری هوشمند گفت: همه صنوف، بانک ها، ادارت و کسب و کارهای فعال استان مورد نظارت مردمی قرار می گیرند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان ادامه داد: همچنین همه سطوح موظف هستند Qr کد را از سامانه ماسک پرینت کرده و در معرض دید عموم قرار دهند تا در سامانه رصد نظارت مردمی ثبت شود.

وی تصریح کرد: سامانه رصد نهادها و اصناف در طرح فاصله گذاری هوشمند سامانه ای نظرسنجی است که کسب و کارها براساس نظرات مردمی رتبه بندی می شوند.

قاضی عسگر بیان کرد: زمانی که نظرات مردمی از نهادها، بانک ها و اصناف در سامانه رصد به ثبت رسید توسط بازرسی های اصناف، صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات و دادستانی مورد پیگیری قرار می گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: از این پس بازرسی ها به صورت هوشمند صورت می گیرد و بازرسان به کسب و کارهایی که گلایه مردمی دارند رسیدگی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه رصد هوشمند نهادها و اصناف در اصفهان اجرایی می شود

سامانه رصد هوشمند نهادها و اصناف در اصفهان اجرایی می شود