مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 13:052020-10-26اجتماعي

خانواده ها شریک یادگیری در شرایط کرونا باشند


مدیرکل دفتر برنامه ریزی درسی و تولید بسته های تربیت و یادگیری آموزش فنی و حرفه ای و کاردانش گفت: راهنمای برنامه ریزی درسی در شرایط کرونا تسهیلاتی را برای آموزش و یادگیری در این وضعیت در نظر گرفته اما توصیه این است که خانواده ها نقش شریک یادگیری را در این شرایط ایفا کنند.

- مدیرکل دفتر برنامه ریزی درسی و تولید بسته های تربیت و یادگیری آموزش فنی و حرفه ای و کاردانش گفت: راهنمای برنامه ریزی درسی در شرایط کرونا تسهیلاتی را برای آموزش و یادگیری در این وضعیت در نظر گرفته اما توصیه این است که خانواده ها نقش شریک یادگیری را در این شرایط ایفا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، افشار بهمنی در این باره اظهار کرد: راهنمای برنامه ریزی درسی در شرایط شیوع ویروس کرونا به مدیران و هنرآموزان توصیه کرده که برای مدیریت بهتر محتوای آموزشی برای دروس پایه و شایستگی های غیر فنی در دل هر پودمان یک سری محتوا مانند برخی نرم افزارها و دروس دانش محور قابلیت ارائه به صورت مجازی را دارند.

بی شک هیچ روشی نمی تواند جایگزین آموزش حضوری و تعاملی در کارگاه های آموزشی شود، اما این تجربه جدیدی است.

وی ادامه داد: در این راهنما همه ی عناصر برنامه درسی مورد توجه قرار گرفته و براساس رشته های پیشنهاد شده در شاخه فنی و حرفه ای و کاردانش توصیه هایی به خانواده ها شده تا بتوانند ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده ها شریک یادگیری در شرایط کرونا باشند

خانواده ها شریک یادگیری در شرایط کرونا باشند