مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 09:402020-10-26سياسي

مصباحی مقدم: مشی رهبر انقلاب، جلوگیری از تفاوت میان اهانت و انتقاد است


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، جلوگیری از هتک حرمت و تفاوت قائل شدن میان انتقاد و اهانت را مشی همیشگی رهبر معظم انقلاب توصیف کرد و گفت: هر دولتی روی کار آمده رهبر معظم انقلاب حمایت از آن دولت را لازم دانستند و همکاری سه قوه با هم را ضروری شمرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرنا، غلامرضا مصباحی مقدم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار حضوری با رییس جمهوری و اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا، اظهار کرد: وقتی قوای سه گانه با هم همکاری و هماهنگی داشته باشند چه بسا بتوانند امور کشور را بهتر اداره کنند.

همیشه در سطح قوا و میان آنها مشکلاتی وجود داشته اما اگر همکاری نباشد حتماً اختلال در کار مجموعه کشور به وجود می آید.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: همه کارها و پاسخگویی ها بر عهده دولت است و مسائلی چون اقتصادی، سیاسی اعم از داخلی و خارجی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بر عهده دولت است، به همین دلیل این قوای دیگر هستند که باید بیشترین همکاری را با دولت داشته باشند.

وی با بیان اینکه نقش دولت به حدی مهم است که رهبر معظم انقلاب برای مهار ویروس کرونا و مبارزه با آن، نیروهای مسلح را هم در حمایت از دولت بسیج می کنند، اظهار کرد: ایشان تاکید دارند همه نهادها با دولت همکاری کرده و همه امکانات را در اختیار دولت قرار دهند تا با همه گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصباحی مقدم: مشی رهبر انقلاب، جلوگیری از تفاوت میان اهانت و انتقاد است

مصباحی مقدم: مشی رهبر انقلاب، جلوگیری از تفاوت میان اهانت و انتقاد است