مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 09:352020-10-26سياسي

نرخ بیکاری 45 درصدی با وجود چاه های نفت و مزارع نیشکر


چگونه ممکن است مردم خوزستان به عنوان مهد نفت، پتروشیمی، فولاد، نیشکر و بنادر از بیکاری رنج ببرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، مجید ناصری نژاد در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز (دوشنبه 5 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی، گفت: بسیار ناراحت و نگرانیم، برای من سخت است بعد از گذشت 42 سال از عمر انقلاب اسلامی به عنوان ناطق میان دستور و عضوی از اعضای مجمع نمایندگان استان خوزستان مجددا اعلام کنم مردم استان مشکل جدی آب شرب دارند.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تا کی باید مردم استان خوزستان درد و مصیبت کمبود آب را بر دوش بکشند، ادامه داد: تمام نمایندگان استان از مشکل کم آبی گلایه می کنند و مردم استان گرفتار پایین بودن کیفیت و کمیت آب شرب هستند، این مشکل باید برطرف شود.

وی با تاکید بر اینکه در گذشته که در خصوص کمبود آب شرب استان خوزستان نطق می کردیم برخی از نمایندگان باور نمی کردند که تا این میزان مشکل کم آبی در استان جدی باشد، عنوان کرد: در حال حاضر با سفرهای نمایندگان به استان خوزستان متوجه شدند مردم این استان در میان رودهای پرآب، آب شرب ندارند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم استان خوزستان به عنوان دارندگان یک سوم از آب کشور با مشکل کمبود آب شرب مواجه هستند، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ بیکاری 45 درصدی با وجود چاه های نفت و مزارع نیشکر

نرخ بیکاری 45 درصدی با وجود چاه های نفت و مزارع نیشکر