مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 09:252020-10-26اقتصادي

وضعیت نارنجی جاده ‎ی سیاخ دارنگون شهرستان شیراز


آمار بالای تصادفات روزانه در جاده سیاخ دارنگون و اعتراض اهالی این منطقه، این بار از تریبون رسانه ها، مسئولان را نشانه گرفته تا شاید در توزیع بودجه نیم نگاهی به این جاده بیندازند.

- تا پیش از شیوع کرونا آخر هفته های بسیاری از مردم فارس در جاده سیاخ دارنگون و باغ‍ شهری هایی که گوش تا گوش این منطقه را تشکیل داده، می گذشت و اگرچه امروز هم بسیاری از خانواده ها برای گذران اوقات فراغت خود این جاده را طی می کنند اما سنگینی ترافیک در رفت و به ویژه برگشت از یک سو، تصادف های روزانه و پی در پی و جان هایی که به راحتی به کام مرگ فرستاده می شوند از سویی دیگر موجب شده تا اهالی این منطقه از رسانه ها درخواست یاری کنند.

به گفته رضا صبوری از اهالی یکی از روستاهای این منطقه، متاسفانه روزانه شاهد تصادفات منجر به فوت در جاده ورودی این منطقه هستیم.

او با بیان اینکه بارها مشکلات را به گوش مسئولان رسانده ایم، اما تاکنون پاسخ مناسبی در این زمینه دریافت نکرده ایم، افزود: به طور میانگین در هفته شاهد 8 فقره تصادف رانندگی در سطح جاده سیاخ دارنگون هستیم که تنها در دو روز گذشته 6 بار حادثه رانندگی در این محور اتفاق افتاده است.

در یک سال گذشته به دلیل افزایش قیمت مسکن و زمین مهاجرت از شهرها به مناطق روستایی اتفاق افتاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت نارنجی جاده ‎ی سیاخ دارنگون شهرستان شیراز

وضعیت نارنجی جاده ‎ی سیاخ دارنگون شهرستان شیراز