مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 09:052020-10-26فناوري

سامسونگ و دانشگاه استنفورد نمایشگر مخصوص واقعیت مجازی می سازند


شرکت سامسونگ و دانشگاه استنفورد در حال ساخت یک نمایشگر با 10 هزار پیکسل در اینچ(PPI) هستند که می تواند به نمایش تصاویر واقعیت مجازی(VR) به شکل بی عیب و نقص منجر شود.

- شرکت سامسونگ و دانشگاه استنفورد در حال ساخت یک نمایشگر با 10 هزار پیکسل در اینچ(PPI) هستند که می تواند به نمایش تصاویر واقعیت مجازی(VR) به شکل بی عیب و نقص منجر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از انگجت، اگر از طرفداران فناوری واقعیت مجازی درباره بزرگترین اشتیاق آنها به حل یک مشکل بزرگ در این فناوری بپرسید، احتمالاً به مشکل شکاف های بین پیکسل هایی که هنگام مشاهده نمایشگر بسیار نزدیک به چشمشان دیده می شود، اشاره می کنند.

اکنون شرکت سامسونگ و دانشگاه استنفورد به فکر حل این مشکل افتاده اند و راه حل آنها ممکن است کاملاً این معضل را از بین ببرد.

آنها یک فناوری OLED را توسعه داده اند که از رزولوشن حداکثر 10 هزار پیکسل به ازای هر اینچ پشتیبانی می کند که بالاتر از هر نمایشگر دیگری در جهان است، چه رسد به آنچه در نمایشگرهای هدست های VR مانند Oculus Quest 2 می بینیم.

این فناوری OLED جدید از نوارهایی برای انتشار نور سفید بین لایه های: بازتابنده، نقره و فلز بازتابنده با موج هایی به اندازه نانو استفاده می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامسونگ و دانشگاه استنفورد نمایشگر مخصوص واقعیت مجازی می سازند

سامسونگ و دانشگاه استنفورد نمایشگر مخصوص واقعیت مجازی می سازند