مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 06:452020-10-26اجتماعي

خدمت رسانی پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) در 240 روز بحرانی


مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) گفت: پرسنل این سازمان 240 روز است که در بحرانی بی سابقه در حال خدمات رسانی به شهروندان داغدار هستند و تمام تلاشمان را در تکریم شهروندان و مراجعه کنندگان انجام داده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، سعید خال، مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) در دیدار با سردار محمدحسین حمیدی رییس پلیس راهور تهران بزرگ به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهارداشت: پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) 240 روز است که در بحرانی بی سابقه در حال خدمات رسانی به شهروندان داغدار هستند و تمام تلاشمان را در تکریم شهروندان و مراجعه کنندگان انجام داده ایم.

وی با اشاره به تجربه موفق  همکاری دو مجموعه سازمان بهشت زهرا(س) و پلیس راهور در روزهای پایانی سال گذشته تصریح کرد: یکی از تجربه های بسیار موفق در همکاری پلیس راهور تهران و سازمان بهشت زهرا(س) اطلاع رسانی به موقع برای عدم حضور شهروندان در پنجشنبه و جمعه پایانی سال 1398 بود که بازتاب خوب و گسترده ای بین مردم و مسوولین داشت.

سردار محمدحسین حمیدی،  رییس پلیس راهور تهران بزرگ  نیز در این دیدار ضمن بیان اهمیت رضایتمندی مردم از نهاد های خدمات رسان گفت: سازمان بهشت زهرا(س) جایگاه خاصی در بین سازمان ها و نهادهای خدمت رسان به لحاظ نظم، انظباط و رضایتمندی مردم دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) در 240 روز بحرانی

خدمت رسانی پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) در 240 روز بحرانی