مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 06:152020-10-26سياسي

آیین «آب و خاک» مقاومت در جزیره هرمز برگزار می شود


آیین آب و خاک مقاومت با برگزاری رژه شناوری قایق های مردمی و صیادان مرزنشین در صیانت از فرهنگ مقاومت در خلیج فارس هم زمان با 13 آبان ماه روز ملّی مبارزه با استکبار در جزیره هرمز برگزار می شود.

- سید مجدالدین حسینی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در جزیره هرمز، 13 آبان را نماد استکبار ستیزی ملت ایران دانست و گفت: در 100 سال گذشته با در اختیار داشتن بیشترین سلاح کشتار جمعی در اصلی ترین جنگ های جهان بصورت مستقیم نقش داشته است و تاکنون بیش از هشت میلیون  و 500 هزار نفر از انسان ها را در جنگ ها اعم از جنگ هایی که مستقیم در آن شرکت داشته و چه غیر مستقیم به کشتن داده است.

بخشدار هرمز با اشاره به تلاقی سه رخداد تبعید امام(ره)، به خاک و خون کشیدن دانشجویان و جوانان و تسخیر لانه جاسوسی در روز 13آبان ماه اظهار داشت: این روز تجلی تقابل ملت ایران با استکبار و مقاومت اسلامی است.

حسینی با بیان اینکه تلاش 40 ساله استکبار جهانی برای ساقط کردن جمهوری اسلامی ایران بوده است، افزود: این تلاش ها، امیدواری کاذبی را برای آنها ایجاد کرده که تاکنون اشتباهات محاسباتی بزرگی راجع به ایران و مردم مقاوم این سرزمین داشته اند در حالی که جمهوری اسلامی طی این سال ها در تقویت انگیزه های دینی در ایران و خارج کشور موفق بوده است، مسئله ای که حتی مورد اعتراف بیگانگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین «آب و خاک» مقاومت در جزیره هرمز برگزار می شود

آیین «آب و خاک» مقاومت در جزیره هرمز برگزار می شود