مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 04:402020-10-26سياسي

عباس عبدی: اول، دوم، سوم رسانه رسمی، چهارم سایر نهادها، باید اصلاح شوند


عباس عبدی در روزنامه اعتماد نوشت: اگر بپرسند که برای اصلاح وضع کشور از اصلاح کدام نهاد باید آغاز کرد، همچنان تکرار می‌کنم، اول رسانه رسمی، دوم رسانه رسمی، سوم رسانه رسمی و چهارم سایر نهادها! ولی نکته جالب و عجیب این است که رسانه‌های رسمی به ویژه صدا وسیما به عنوان یک نهاد فراگیر، نه‌تنها در مسیر اصلاح مورد نظر و تطبیق دادن خود با نیازهای جامعه قرار ندارند، سهل است که نوعی عقب‌گرد را نیز شاهدیم.

هر روز یک اتفاقی می‌افتد و رسانه‌های غیررسمی درست و نادرست چنان فضایی را می‌سازند که رسانه و نظام اطلاع‌رسانی رسمی را به تکاپو می‌اندازد که تا برای رفع و رجوع آن به فضاسازی متقابل بپردازند، غافل از این که به علت کم‌اعتباری یا حتی بی‌اعتمادی به این رسانه، هر کاری کنند، نه‌تنها که موفق نمی‌شوند مسأله را حل کنند، بلکه چه بسا مشکل را تشدید هم می‌کنند، و در برخی موارد چنان سطحی و غیرحرفه‌ای اقدام به رفوی سوراخ‌های خبری می‌کند که مخاطب در حیرت فرو می‌رود.

آخرین نمونه آن اتفاق تاسف‌باری است که برای یک خانم آبادانی رخ داد.

ابتدا و مهم‌تر از همه باید برای نظام رسانه‌ای و سیاسی روشن کرد که به قول معروف آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت؛ دنبال جلوگیری از انتشار خبر و فیلم نباشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عباس عبدی: اول، دوم، سوم رسانه رسمی، چهارم سایر نهادها، باید اصلاح شوند

عباس عبدی: اول، دوم، سوم رسانه رسمی، چهارم سایر نهادها، باید اصلاح شوند