مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 17:052020-10-25سياسي

جشن آغاز امامت ولی عصر(عج) در منازل/دعای قومسی ها برای شفای بیماران


مردم متدین و خداجوی استان سمنان فرارسیدن سالروز امامت امام عصر(عج) با وجود محدودیت های کرونایی در منازل خود جشن گرفتند و برای شفای عاجل بیماران دعا کردند.

- سمنان- مردم متدین و خداجوی استان سمنان فرارسیدن سالروز امامت امام عصر(عج) با وجود محدودیت های کرونایی در منازل خود جشن گرفتند و برای شفای عاجل بیماران دعا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر سطح استان سمنان، محدودیت های جدیدی وضع شده که در پی آن تمام مساجد نیز تعطیل خواهند شد و تجمعات مردمی نیز برگزار نمی شود اما این امر سبب نشد تا مردم استان سمنان دست از جشن و سرور برای آغاز امامت امام زمان (عج) بردارند و نذورات خود را به صورت کمک های نقدی به مستمندان و گرفتاران و شادی شأن را با دعا برای سلامت امام عصر (عج) برگزار کردند.

جشن بزرگ شیعیان مردم استان سمنان عید مظلومان دنیا را با دعا برای گره گشایی از کار مسلمانان و تمام منتظران برگزار کردند و آن طور که کارشناس مسائل مذهبی می گوید: آغاز ولایت امام عصر (عج) یکی از بزرگترین اعیاد مسلمانان و به خصوص شیعیان است.

حجت الاسلام محمد حسین پور با بیان اینکه ولادت و امامت دوازدهمین پیشوای شیعیان جهان دو واقعه بزرگ در دین اسلام است، تاکید کرد: این دو واقعه به آن علت بزرگ هستند که امام عصر (عج) بر خلاف دیگر امامان زنده و حاضر هستند و لذا شادی شگرفی برای ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن آغاز امامت ولی عصر(عج) در منازل/دعای قومسی ها برای شفای بیماران

جشن آغاز امامت ولی عصر(عج) در منازل/دعای قومسی ها برای شفای بیماران