مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 13:252020-10-25بين الملل

والی نیمروز در گفت وگو با فارس: افغانستان متعهد به پرداخت حقابه ایران می باشد


با به اتمام رسیدن کار تعمیر سد کمال خان آب فراوانی در آن ذخیره خواهد شد که علاوه بر رفع نیازهای مردم، مطابق با معاهداتی که افغانستان به آن پایبند است حقابه جمهوری اسلامی ایران نیز به آنها پرداخت خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، افزایش ناامنی ها و تخریب تاسیسات دولتی در ولایت نیمروز از سوی طالبان نگرانی شهروندان در این ولایت را برانگیخته و شهروندان، فعالین مدنی و شورای ولایتی این ولایت تاکید دارند که حکومت باید عملیات های گسترده نظامی خود را برای سرکوب طالبان در مناطق مختلف نیمروز را آغاز کند.

دکتر سید ولی سلطان والی ولایت نیمروز در گفت وگو با خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس با اشاره به آغاز مذاکرات صلح افغانستان میان حکومت و گروه طالبان گفت: هماهنگونه که مذاکرات آغاز شده باید طرف های مذاکره کننده دست از خشونت خود بردارند که حکومت برخلاف طالبان پایبند به تعهدات خود بوده اما طالبان دست به افزایش خشونت ها در افغانستان زده اند که این خود بیانگر آن است که گروه طالبان اراده ای نداشته و تنها به گفته برادران خود عمل می کنند.

وی افزود: گروه طالبان جز ویرانی و تخریب تاسیسات دولتی و کشتار شهروندان افغانستان برنامه ای دیگر نداشته اما باید بدانند که شهروندان افغانستان دیگر به روزهای تاریک گذشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والی نیمروز در گفت وگو با فارس: افغانستان متعهد به پرداخت حقابه ایران می باشد

والی نیمروز در گفت وگو با فارس: افغانستان متعهد به پرداخت حقابه ایران می باشد