مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 08:552020-10-25اقتصادي

اتمام پروژه های عمرانی با پیشرفت فیزیکی بالا در اولویت قرار دارند


رییس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه گفت:با توجه به ضرورت و همچنین محدودیت هایی که از نظر منابع مالی وجود دارد، هدف بر این است که طرح های اولویت دار با پیشرفت فیزیکی بالا و قابل اتمام را جمع بندی و اولویت بندی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از استانداری آذربایجان غربی، سعید جغتایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تزریق منابع مورد نیاز برای اتمام این پروژه ها در کوتاه ترین زمان ممکن در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: تعدادی از طرح های عمرانی که برخی از آنها پیشرفت های بالایی دارند، در آذربایجان غربی و سایر استان ها فعال شده و در حال اجرا است.

رییس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه افزود: با توجه به ضرورت و همچنین محدودیت هایی که از نظر منابع مالی وجود دارد، هدف بر این است که طرح های اولویت دار و قابل اتمام را جمع بندی و اولویت بندی کنیم.

این مقام مسوول با بیان اینکه در این بازدیدها و براساس گزارش هایی که می گیریم، طرح ها را جمع بندی می کنیم، گفت: در سفر به آذربایجان غربی طرح ها و پروژه هایی که از آنها بازدید داشتیم و با گزارشی که تهیه می شود، در سفر آتی رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به این استان، جمع بندی و تامین اعتبار می شود تا برخی پروژه ها تا پایان امسال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام پروژه های عمرانی با پیشرفت فیزیکی بالا در اولویت قرار دارند

اتمام پروژه های عمرانی با پیشرفت فیزیکی بالا در اولویت قرار دارند