مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 07:452020-10-25اجتماعي

آموزش این روزهای دانش آموزان استثنایی...


رییس آموزش و پرورش استثنایی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه شرایط هر دانش آموز تعیین کننده دریافت نوع آموزش وی است، گفت: بخش اعظم آموزش دانش آموزان استثنایی که بیماری و یا مشکل حاد نداشته از طریق غیرحضوری است و بخشی که نیازمند کارگاه و امور توانبخشی .

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس آموزش و پرورش استثنایی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه شرایط هر دانش آموز تعیین کننده دریافت نوع آموزش وی است، گفت: بخش اعظم آموزش دانش آموزان استثنایی که بیماری و یا مشکل حاد نداشته از طریق غیرحضوری است و بخشی که نیازمند کارگاه و امور توانبخشی هستند با مشخص شدن روز و ساعت جلسات حضوری، آموزش ها و درمان های خود را طی می کنند.

خداکرم حیدری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: دانش آموزان با اختلال اوتیسم، کم توان ذهنی، آسیب دیده بینایی (روشن دل)، آسیب دیده شنوایی، آسیب دیده جسمی- حرکتی و دارای اختلالات یادگیری مجموعه دانش آموزان استثنایی را تشکیل می دهند.

وی با اشاره به اینکه در حالت کلی و غیر از شرایط کرونایی کلاس های مدارس استثنایی با تعداد کم یعنی پنج الی شش نفر برگزار می شود، افزود: در روزهای کرونایی عملا مشکلی برای حضور دانش آموزان در مدارس وجود ندارد، چرا که فاصله گذاری اجتماعی به راحتی رعایت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش این روزهای دانش آموزان استثنایی...

آموزش این روزهای دانش آموزان استثنایی...