مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 07:302020-10-25اقتصادي

زمان دقیق اعطای کارت اعتباری به زودی اعلام می شود


معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: بیش از نیمی از فعالیت های مربوط به اعطای کارت اعتباری سهام عدالت انجام شده است و به زودی زمان دقیق آن را اعلام خواهیم کرد.

- ، «علیرضا ماهیار» امروز (یکشنبه) درباره زمان اعطای کارت اعتباری به مشمولان سهام عدالت اشاره کرد و گفت: در وضعیت فعلی این اقدام با چندان مشکل فنی مواجه نیست بلکه فقط با برخی از مسایل حقوقی روبرو است که درصدد رفع آنها هستیم.

وی افزود: بخش اعظمی از فعالیت های مربوط به اعطای کارت اعتباری به مشمولان سهام عدالت انجام و بیشتر بانک ها برای ارائه کارت اعتباری اعلام آمادگی کرده اند.

ماهیار به مسایل فعلی بر سر راه نهایی شدن اقدام های مربوطه به کارت اعتباری تاکید کرد و گفت: مشکل فعلی برای این اقدام، طراحی برخی از ساز و کارها است که به محض انجام و به پایان رساندن آنها مراحل اجرایی اعطای کارت اعتباری را در دستور کار قرار خواهیم داد.

معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده گذاری مرکزی درباره رقم دقیق کارت اعتباری که در اختیار مشمولان سهام عدالت قرار می گیرد، افزود: رقم دقیق کارت اعتباری مشخص نیست، هر بانکی متناسب با ساز و کار اعتباری و روش های اجرایی که در اختیار دارد رقم نهایی را اعلام خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان دقیق اعطای کارت اعتباری به زودی اعلام می شود

زمان دقیق اعطای کارت اعتباری به زودی اعلام می شود