مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 07:252020-10-25ورزشي

فعالیت 2500 تکواندوکار در اردبیل


رییس هیئت تکواندوی استان اردبیل گفت: از 13 هزار تکواندوکار ثبت اطلاعات شده در بانک اطلاعاتی فدراسیون تکواندو، دو هزار و 535 تکواندوکار در استان اردبیل فعالیت می کنند.

- تورج خوشروزی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با برگزاری مجمع انتخاباتی در 25 خرداد مسئولیت این هیئت را عهده دار شدیم و در این چند ماه سعی ما بر این بوده تا منطبق بر سیاست های فدراسیون برنامه های آموزشی و چالش های متعدد ورزشی و فرهنگی را انجام دهیم.

وی تصریح کرد: در این مدت شاهد برگزاری برنامه های دهه کرامت و مسابقه کتابخوانی با حضور ورزشکاران و همچنین اهدای خون در قالب طرح نذر خود در استان بودیم که سعی شد ورزشکاران هیئت تکواندو، مربیان و داوران در این رویدادها حضور و مشارکتی جدی داشته باشند.

رییس هیئت تکواندوی استان اردبیل از امضای تفاهمنامه با نهادهای مختلف نظیر تربیت بدنی، آموزش و پرورش و بسیج برای همکاری متقابل و انجام رویدادهای ورزشی خبر داد و گفت: برگزاری چالش تکواندو ویژه بانوان در هفته های گذشته انجام شد و در کنار آن برگزاری مسابقات متعدد را در بین دانش آموزان و دانشجویان شاهد بودیم.

خوشروزی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در قالب پویش کمک مؤمنانه 80 بسته معیشتی و بهداشتی در بین خانواده ها توزیع کردیم و سعی و تلاشمان بر این بوده تا کمک کار نیازمندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 2500 تکواندوکار در اردبیل

فعالیت 2500 تکواندوکار در اردبیل