مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 05:502020-10-25سياسي

آماده سازی مقدمات ظهور یکی از اقدامات مهم امام حسن عسکری (ع) بود


مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با تسلیت شهادت امام حسن عسکری(ع) گفت: آماده سازی مقدمات ظهور حضرت مهدی (عج) یکی از اقدامات مهم امام حسن عسکری (ع) بود.

- ارومیه – مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با تسلیت شهادت امام حسن عسکری(ع) گفت: آماده سازی مقدمات ظهور حضرت مهدی (عج) یکی از اقدامات مهم امام حسن عسکری (ع) بود.

حجت الاسلام محمد داداش زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: امام یازدهم شیعیان در سال 232 هجری در مدینه به دنیا آمدند، مادر گرامیشان حدیثه بانویی مومنه و با فضیلت و پدر بزرگوارشان امام هادی (ع) بود.

آن امام بزرگوار نیز مانند دیگر ائمه (ع) در نهایت ساده زیستی زندگی کرده و مظلومانه به شهادت رسیدند، در زمان امامت امام حسن عسکری (ع) تا حدی فشارها بر آن حضرت زیاد بود که در یک محدوده نظامی وی را تحت نظر داشته و از همین جهت عسکری لقب گرفتند.

وی افزود: امام یازدهم به دنبال شهادت پدر بزرگوارشان در حالی که بیش از 22 سال از عمر مبارک آن حضرت سپری نشده بود منصب امامت را عهده دار شدند و حدود شش سال یعنی تا 28 سالگی به ارشاد و هدایت مردم مشغول بودند، ایشان در مدت کوتاه امامتشان آثار مهمی از تفسیر قرآن و نشر احکام، همچنین بیان مسائل فقهی و جهت دادن به حرکت انقلابی شیعیانی که از راه های دور برای کسب فیض به محضرشان می رسیدند بر جای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی مقدمات ظهور یکی از اقدامات مهم امام حسن عسکری (ع) بود

آماده سازی مقدمات ظهور یکی از اقدامات مهم امام حسن عسکری (ع) بود