مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 05:302020-10-25سياسي

تقویت اطلاع رسانی بیماری کرونا در خرمدره ضروری است


معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان، بر لزوم تقویت اطلاع رسانی در شهرستان خرمدره تاکید کرد وگفت: باید رعایت بهداشت فردی و اجتماعی به خوبی در این شهرستان تقویت و پر رنگ شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر شهرستان خرمدره اقدامات خوبی انجام شده است، گفت: تنها در یک هفته گذشته 285 مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان خرمدره انجام گرفته است.

وی اظهار کرد: در این میان 11 اکیپ بازرسی سه نفره بازرسی از اصناف را به صورت دو نو بته انجام می دهند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان، گفت: با بازرسی های انجام گرفته 25 واحد صنفی در شهرستان خرمدره به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمب شد و 30 مورد هم تعهد کتبی از اصناف اخذ شده که درصورت عدم رعایت بهداشت پلمب می شوند.

نافچی بر لزوم تقویت اطلاع رسانی در شهرستان خرمدره تاکید کرد و یاد آو ر شد: باید رعایت بهداشت فردی و اجتماعی به خوبی در این شهرستان تقویت و پر رنگ شود.

وی ابراز داشت: وضعیت شهرستان خرمدره در خصوص بیماری کرونا نسبت به گذشته بهتر شده ولی باید این بیماری روز به روز کاهش پیدا کند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان، گفت: تنها راه قطع زنجیره کرونا تغییر رفتار مردم است و باید مردم بدانند که با رعایت بهداشت فردی و اجتماعی می توانند کرونا را شکست بدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت اطلاع رسانی بیماری کرونا در خرمدره ضروری است

تقویت اطلاع رسانی بیماری کرونا در خرمدره ضروری است