مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 05:152020-10-25بين الملل

پیشنهاد سه گانه چین برای صلح و ثبات در منطقه خلیج فارس


وزیر خارجه چین در نشست مجازی شورای امنیت که به ابتکار روسیه درباره بررسی جامع وضعیت خلیج فارس برگزار شد تاکید کرد که اوضاع متشنج خلیج فارس به شدت صلح و امنیت منطقه حتی اوضاع بین المللی را تحت تاثیر قرار داده است.

- وزیر خارجه چین در نشست مجازی شورای امنیت که به ابتکار روسیه درباره بررسی جامع وضعیت خلیج فارس برگزار شد تاکید کرد که اوضاع متشنج خلیج فارس به شدت صلح و امنیت منطقه حتی اوضاع بین المللی را تحت تاثیر قرار داده است.

اعضای شورای امنیت و کشورهای این منطقه باید با اخلاص و حسن نیت، برای یافتن کلیدی برای باز کردن در صلح تلاش کرده و به طور فعال به انتظارات جامعه بین المللی به ویژه مردم کشورهای این منطقه پاسخ دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزرات خارجه چین، وانگ یی عضو شورای دولتی و وزیر خارجه چین در این نشست گفت: چین در این مورد پیشنهاد سه گانه ای را مطرح می کند: نخست: پایبندی بر حاکمیت قانون برای مشارکت در برقراری صلح در منطقه خلیج فارس.

تمامی طرفین باید از این پیشنهادات و اصول اعلام شده در منشور سازمان ملل تبعیت کرده، معیارهای اصولی برای برقراری روابط بین الملل را رعایت کنند؛ از جمله احترام کامل به حاکمیت و حل و فصل صلح آمیز مناقشات، مخالفت با تحریم های یک جانبه و استفاده از زور برای اعمال فشار و کنار گذاشتن استاندارها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد سه گانه چین برای صلح و ثبات در منطقه خلیج فارس

پیشنهاد سه گانه چین برای صلح و ثبات در منطقه خلیج فارس