مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 16:152020-10-24سياسي

ادامه رزمایش کمک مؤمنانه در پارس آباد/ جهادگرانی که اخلاص و اراده را معنا کردند


فرمانده حوزه بسیج ثارالله پارس آباد گفت: رزمایش کمک مؤمنانه در پارس آباد با توزیع 1500 بسته معیشتی در بین نیازمندان شهرستان همچنان ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علی دژآهنگ عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در پارس آباد اظهار کرد: بسیجیان حوزه ثارالله شهری ناحیه سپاه شهرستان پارس آباد، از ابتدای شیوع کرونا در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه بین نیازمندان، حضوری مثال زدنی داشته و این کمک ها همچنان ادامه دارد.

وی افزود: این بسیجیان در این مرحله از رزمایش که به مناسبت شهادت امام حسن عسکری(ع) انجام گرفت، یک هزار و 500 بسته معیشتی در بین نیازمندان شهرستان پارس آباد توزیع کردند.

دژآهنگ ادامه داد: اقلام موجود در این بسته های معیشتی شامل روغن، شکر، برنج، رب گوجه فرنگی، سویا و برنج است.

فرمانده حوزه بسیج ثارالله پارس آباد بیان کرد: کمک های مؤمنانه از ابتدای سال جاری، فرصتی برای نمایش انسانیت و هم نوع دوستی را فراهم کرد و گروه های مردمی مختلفی را با حرکتی متحد و همدلانه در کنار یکدیگر گردهم آورد.

جهادگرانی که اخلاص و اراده را معنا کردند دژآهنگ کمک خیران به نیازمندان در قالب رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه را ستودنی دانست و اظهار کرد: این رزمایش به خوبی در حوزه بسیج مقاومت شهری ثارالله شهرستان پارس آباد برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه رزمایش کمک مؤمنانه در پارس آباد/ جهادگرانی که اخلاص و اراده را معنا کردند

ادامه رزمایش کمک مؤمنانه در پارس آباد/ جهادگرانی که اخلاص و اراده را معنا کردند