مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 13:502020-10-24ورزشي

در خوزستان چه خبر است؟ انتخاب مدیرکل ورزش و جوانان توسط نمایندگان!


در روزهای اخیر خبری در رسانه های محلی خوزستان منتشر شد که بر اساس آن، مجمع نمایندگان خوزستان برای تعیین مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان تشکیل جلسه داده و پس از مصاحبه با برخی گزینه های مطرح، - رای گیری انجام داده و مدیرکل جدید را انتخاب کرده اند! انتشار این خبر بقدری عجیب بود که واکنش بسیاری از فعالان اجتماعی، سیاسی و اهالی ورزش در خوزستان را برانگیخت و برخی رسانه ها نیز به انتقاد از این اقدام پرداخته و خواستار حفظ استقلال و رعایت اصل تفکیک قوا شدند.

در حالیکه انتصاب مدیران کل دستگاههای اجرایی بموجب قانون از اختیارات بالاترین مقام ارشد دستگاههاست و در وزارتخانه های دولتی، این مسئولیت بعهده وزراست، ورود نمایندگان که بر اساس قانون اختیاری در این زمینه ندارند، نقض اصل استقلال و تفکیک قوای سه گانه محسوب می شود.

پس از آنکه در فضای رسانه ای خوزستان، اخباری مبنی بر تغییر مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بدلیل انتقادات وارده به عملکرد وی منتشر می شد، گمانه زنی ها برای تعیین مدیرکل جدید به جریان افتاد و نام های مختلفی به گوش می رسید.

جمعی از فعالان حوزه ورزش و حامیان دولت، گزینه مدنظر خود را به وزیر معرفی نمودند و نمایندگان نیز گزینه های مختلفی را مطرح کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در خوزستان چه خبر است؟ انتخاب مدیرکل ورزش و جوانان توسط نمایندگان!

در خوزستان چه خبر است؟ انتخاب مدیرکل ورزش و جوانان توسط نمایندگان!