مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 13:252020-10-24سياسي

راه اندازی مجدد 9 واحد تولیدی در زنجان


6ماهه نخست امسال بیش از 40 واحد صنعتی خدمات حقوقی دریافت کردند و امروز شاهد راه اندازی 9 واحد تولیدی تعطیل شده از محل همین حمایت های حقوقی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی عصر امروز در جریان آغاز به فعالیت دو واحد تولیدی در زنجان اظهار کرد: امروز در مجموعه ای هستیم که مهندسان جوان در عرصه کارآفرینی فعالیت دارند.

رییس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه دشمن باید پیام این جلسات را بشنود و این توفیقات بسیار ارزشمند است، تصریح کرد: امروز ما اعلام حمایت و پشتیبانی خود را از این شرکت اعلام می کنیم.

وی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی در حمایت از این شرکت ها دریغ نخواهد کرد، گفت: در هر برهه باید نسخه شفابخش مقام معظم رهبری را عملیاتی و اجرایی کنیم و همه مسؤولان باید در این مسیر قرار گیرند و پشتیبانی خود را از حوزه اشتغال نشان دهند.

صادقی نیارکی افزود: 6 ماهه اول امسال  بیش از 40 واحد صنعتی خدمات حقوقی دریافت کردند و امروز شاهد راه اندازی 9 واحد تولیدی تعطیل شده از محل همین حمایت های حقوقی هستیم.

وی افزود: در بیش از 30 واحد نیز از تعطیلی این واحدها جلوگیری شده است و امیدواریم ما شاهد پیشرفت و توسعه صنعت اقتصاد و تولید استان با این حمایت های حقوقی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مجدد 9 واحد تولیدی در زنجان

راه اندازی مجدد 9 واحد تولیدی در زنجان