مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 12:252020-10-24اقتصادي

236 مجوز سقط درمانی در اصفهان صادر شد/ مرگ 50 نفر بر اثر غرق شدگی


مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: 236 مجوز سقط درمانی در 6 ماه نخست امسال در مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان صادر شده است.

- علی سلیمانی پور در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آمار مراجعه به پزشکی قانونی برای دریافت مجوز سقط درمانی طی 6 ماه نخست امسال اظهار داشت: در این بازه زمانی 308 نفر برای دریافت مجوز سقط درمانی به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کرده اند.

وی با بیان اینکه از این تعداد 60 نفر فاقد شرایط لازم برای دریافت مجوز سقط درمانی بوده اند، تصریح کرد: تعداد مجوزهای صادر شده در 6 ماهه امسال 236 مورد بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش 23.

1 درصدی داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان همچنین در خصوص آمار 6 ماهه مرگ و میر ناشی از مسمومیت با گاز مونوکسید کربن ابراز داشت: مطابق آمارهای موجود در این بازه زمانی، تعداد اجساد معاینه شده در مراکز پزشکی قانونی استان که علت مرگ آنها مسمومیت با گاز مونواکسید کربن تشخیص داده شد 11 نفر و همگی مرد بوده اند.

مرگ 17 اصفهانی بر اثر گازگرفتگی طی 6 ماه وی ابراز داشت: در 6 ماه نخست سال گذشته 17 نفر شامل دو زن و 15 مرد بر اثر گازگرفتگی جان باخته اند و شاهد افزایش مرگ و میر ناشی از گازگرفتگی در سال جاری بوده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

236 مجوز سقط درمانی در اصفهان صادر شد/ مرگ 50 نفر بر اثر غرق شدگی

236 مجوز سقط درمانی در اصفهان صادر شد/ مرگ 50 نفر بر اثر غرق شدگی