مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 12:202020-10-24اقتصادي

ابزارهای افراد موفق برای پیشرفت سریع در زندگی


وقتی صحبت از موفقیت در زندگی می رسد، ذهن اکثر مردم به سمت زندگی رویایی خوانندگان و هنرپیشه ها می رود، نه به خاطر اینکه ثروت آنچنان زیادی دارند بلکه به خاطر اینکه ثروت این دسته از افراد بیشتر در ذهن اذهان عمومی دیده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام سوخت جت، شاید وارن بافت، ثروتمندترین سرمایه گذار دنیا و یکی از 50 فرد ثروتمند دنیا هیچوقت با ماشین لامبورگینی به سرکار نرود یا عکس هایی با هلیکوپتر شخصی یا در کاخی در نوک قله نداشته باشد اما می دانیم و درک می کنیم که حجم ثروت این افراد که بعضی با ثروت خالص بعضی کشورهای کوچک برابری می کند، قطعا زیاد است.

اما چه می شود که در مسیر موفقیت ناامید می شویم؟ مگر این ثروت و موفقیت را نمی خواهیم؟ خب ماجرا از جایی شروع می شود که مسیر موفقیت را با مطالب سطحی آغاز می کنیم.

مثلا شما وقتی به یک بچه شیرخواره می خواهید غذا بدهید، علی رغم اینکه می دونید قرمه سبزی چقدر غذای خوب و مفیدی است اما آن را به یک نوزاد نمی خورانید چون می دانید مشکل هضم خواهد داشت و سیستم گوارشی نوزاد فعلا آماده هضم اینچنین غذاهای بزرگسالان نیست، پس فقط شیر تجویز می کنید تا بزرگ تر شود و رشد کند و بعد سراغ غذاهای خوشمزه ای مثل استیک و قرمه سبزی می روید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابزارهای افراد موفق برای پیشرفت سریع در زندگی

ابزارهای افراد موفق برای پیشرفت سریع در زندگی