مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 11:102020-10-24اقتصادي

فعالیت 5 هزار واحد صنفی فاقد جواز در شهریار/ آدرس گرانی اجناس در اصناف نیست


رییس اتاق اصناف شهرستان شهریار با اشاره به فعالیت 25 هزار واحد صنفی فعال تحت نظر اتاق اصناف در شهرستان شهریار و وجود 5 هزار واحد فاقد مجوز کسب، - رحمت حیدری رییس اتاق اصناف شهرستان شهریار در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهریار، اظهار کرد: در سطح شهرستان شهریار 25 هزار واحد صنفی فعال وجود دارد که از این تعداد حدود 5 هزار واحد فاقد جواز کسب هستند.

وی گفت: 32 اتحادیه زیر نظر اتاق اصناف شهرستان مشغول فعالیت هستند که در سال گذشته 3 هزار و 200 جواز کسب در راستای نظام مند شدن فعالیت اصناف توسط اتاق اصناف شهریار صادر شد که حائز رتبه نخست کشوری شد.

رییس اتاق اصناف شهرستان شهریار بیان کرد: در حال حاضر با همکاری اتحادیه مشاوران املاک و فعالیت دو شیفت بازرسان اتاق اصناف، در حال شناسایی واحد های مشاور املاک بدون مجوز هستند که پس از شناسایی در ابتدا دعوت نامه برای سیر مراحل قانونی داده می شود.

حیدری خاطرنشان کرد: در صورت عدم تمکین این واحدها برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت و این واحدها حق تنظیم هیچ گونه قرارداد را ندارند که لازم است شهروندان محترم نیز به این نکات توجه کنند.

وی در پاسخ به سؤال برخی دلالی ها توسط مشاوران املاک و افزایش بی رویه قیمت مسکن در برخی مناطق ادامه داد: به اعتقاد بنده فرآیند عرضه و تقاضا است که قیمت بازار را در هر کال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 5 هزار واحد صنفی فاقد جواز در شهریار/ آدرس گرانی اجناس در اصناف نیست

فعالیت 5 هزار واحد صنفی فاقد جواز در شهریار/ آدرس گرانی اجناس در اصناف نیست