مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 11:052020-10-24اجتماعي

نفود توده هوای ناپایدار به گیلان از دوشنبه


کارشناس هواشناسی گیلان، با بیان اینکه به تدریج از روز دوشنبه شاهد نفوذ و تقویت توده هوای ناپایدار به منطقه هستیم، خاطرنشان کرد: بارش ها طی سه شنبه و چهارشنبه شدت خواهد داشت.

- ایسنا/گیلان کارشناس هواشناسی گیلان، با بیان اینکه به تدریج از روز دوشنبه شاهد نفوذ و تقویت توده هوای ناپایدار به منطقه هستیم، خاطرنشان کرد: بارش ها طی سه شنبه و چهارشنبه شدت خواهد داشت.

شبنم هادی نژاد در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه آسمان گیلان غالبا صاف تا قسمتی ابری است، اظهار کرد: گاهی شاهد افزایش ابر و وزش باد جنوبی هستیم و در برخی از مناطق مه صبگاهی داریم.

وی بیشینه و کمینه دمای هوای استان را به ترتیب مربوط به رشت با 25 درجه سلسیوس و ماسوله با 17 درجه سلسیوس دانست و افزود: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار توده هوای غالبا پایدار طی 48 ساعت آینده در منطقه است.

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی گیلان با بیان اینکه طی امروز و فردا افزایش دمای نسبی مورد انتظار است، تصریح کرد: طی مدت مذکور فعالیت جریانات جنوبی به ویژه در ارتفاعات و دامنه های استان پیش بینی می شود.

هادی نژاد، با بیان اینکه به تدریج از روز دوشنبه شاهد نفوذ و تقویت توده هوای ناپایدار به منطقه هستیم، خاطرنشان کرد: روند افزایش ابر، کاهش دما و بارندگی و وزش باد در بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفود توده هوای ناپایدار به گیلان از دوشنبه

نفود توده هوای ناپایدار به گیلان از دوشنبه