مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 10:352020-10-24اقتصادي

10 رشته پرکاربرد در دانشگاه فنی و حرفه ای سمنان مجوز گرفت


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان گفت: سال گذشته، 10 رشته جدید پرکاربرد و بروز دنیا در دانشگاه فنی و حرفه ای استان مجوز فعالیت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، رضا نقدی ظهر امروز در دیدار با استاندار سمنان اظهار کرد: خوشبختانه استاندار سمنان حساسیت خاصی به امور فنی و حرفه ای داشته و در این زمینه بسیار پیگیر است.

او گفت: 63 درصد از دانش آموختگان دانشگاه فنی و حرفه ای جذب بازار کار می شوند؛ به عنوان رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان تعهد می دهیم تا تمام اعتبارات جدید اختصاص یافته از محل بودجه توازن را در راستای توسعه آزمایشگاه ها و کارگاه های این دانشگاه هزینه کنیم.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان گفت: تاکنون بالغ بر 25 هزار نفر از دانشگاه های فنی و حرفه ای استان فارغ التحصیل شده اند؛ در سال گذشته، بروزترین و مدرن ترین موتورهای دنیا به منظور استفاده در کارگاه های آموزشی این دانشگاه در استان خریداری شد.

نقدی گفت: خوشبختانه و بر خلاف سایر دانشگاه ها، در دانشگاه فنی و حرفه ای، مدرسان کلاس های تئوری، ارائه آموزش های عملی و مهارتی را نیز بر عهده دارند.

او اضافه کرد: دانشگاه فنی و حرفه ای با توجه به جذابیت ها و رشته های موردنیاز، هیچ گاه با ریزش دانشجو مواجه نبوده و خوشبختانه امسال آمار پذیرش دانشجو در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 رشته پرکاربرد در دانشگاه فنی و حرفه ای سمنان مجوز گرفت

10 رشته پرکاربرد در دانشگاه فنی و حرفه ای سمنان مجوز گرفت